Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.09.2014 08:06 - Дайана Бийч Синеморец - РАЗОЧАРОВАЩО!
Автор: sinemorets Категория: Туризъм   
Прочетен: 3780 Коментари: 4 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 И така, в Даяна Бийч Синеморец отидохме след злощастното ни посещение на т.нар хотел-кучкарник Градини в Рая, за който писах вече тук. 
Хотелът на пръв поглед е симпатичен, има хубава поддържана градина, кът за деца с люлка и пързалка. 
Стаите са сражнително просторни, имат стандартни неща за 3-звезден хотел. 
Първото неприатно впечатление ми направи, че на рецепцията много важно и първо условие е предварително плащане. Обикновено това е изискване на квартира в Приморско, не на семеен тризвезден дотел, но тук е така. Връчват ти дистанционните за климатика и телевизора от рецепцията (!) и с все багаж потегляш към стаята си. 
Още с влизането видях, че слота за картата за електричеството не работи. 
Слязох до рецепцията да кажа за проблема, при което получих ехидна усмивка с думите "Е как не работи"  /т.е. абе ти кога си виждал карта/ и човека потегли с мен да се убеди лично. Тук няма да коментирам, само ще кажа, че аз съм бил в по-голямата част от Европа и съм живял 2 години в Африка, както и там съм обиколол 5 държави, и карти съм виждал много преди да чуят за тях в България. 
И така - човекът се убеди и сам, че картата не работи, след 5 минутно ръчкане и основна помощ от мен еле запали, едва не бях обвинен, че аз съм я развалил, защото "никой друг не се бил оплаквал преди". Казаха ми, че ще оправят картата - до края на престоя не беше поправена. 
В стаите няма комарници на вратата. Това е много важно и ще кажа по-натам защо! 
Стаите се "чистят" всеки ден, но освен да пометат, да изхвърлят пепелника, да отворят вратата (!) и да ти изкарат картата от слота, друго не съм видял. Може би целта на ежедневното влизане е да видят само дали не си счупил нещо. 
В хотела има изискване ключа да се оставя на рецепция като излизаш. В това няма проблем и е нормално, докато не видях няколко пъти, че на рецепция НЯМА човек и всички ключове ди висят съвсем необезпокоявано на една ръка от всеки, който минава от там. Няма абсолютно никакъв проблем да си вземеш ключ за която стая си искаш. 
Другият произтичащ от горното проблем е, че като няма никой ... съответно госта виси да чака да се появи някой и да си вземе ключа. 
Още на първия ден ми се случи да вися едно ... 15 минути, при положение, че рецепционистката беше в съседство /ресторанта/ и отлично не виждаше. Може би щях да чакам и още, ако не бях отишъл лично да я "помоля" на ми даде ключа. 
Относно храната и ресторанта: 
В цената беше включена закуска. Аз отидох точно веднъж на нея за 7 дни. На шведска маса е, бих казал, че има всичко необходимо - хляб, коласи, масло, сок и т.н.
Допуснахме обаче голяма грешка да седнем в ресторанта на обяд. Ние сме с малко дете на 3 години, искаше пица за обяд и поръчахме. Значи - на закуската сутринта имаше бухти. Е - пицата на обяд, която поръчахме беше направена с тесто от .... бухти !!! Просто е останало от закуската и ни го сурнаха на пица. Е който не е ял пица с тесто от бухти, да знае, че е отвратително! Не искам да предполагам останалите продукти от какво точно са останали, надявам се не от чиниите на хората /просто предположение/. 
На ресторанта ще се върна след малко, за да кажа защо е толкова важно, че няма комарници на вратите. 
Просто още с идването ми видях, че по терасата обикалят стършели. Е, на 5-тата вечер, тъй като персонала от почистването оставяше вратата отворена - през нощта беше влязал един от тях и докато спях ме ЗАХАПА. Аз нямам проблем с тях, не съм алергичен и не се притесних особено, но при алергичен човек СЕ УМИРА ДО ЧАС ОТ УХАПВАНЕТО ИМ!!!! Цяло щастие е, че не захапа детенцето, което спеше на 1 метър от мен. Тогава последствията щяха да са неизвестни. В Синеморец лекар няма, аптеката работи до 10 часа. ВНИМАВАЙТЕ, ТОВА НЕ Е ШЕГА РАБОТА. 
Да се върнем към ресторанта на хотел. 
Значи, пропускам, че има изискване - от 13 до 16 и след 23 часа да се пази абсолютна тишина. Това е чудесно, НО!!! Ресторанта на хотела е точно под терасите и бичи музика докато има хора /нали ... 23 часа се минава с доста .../ Музиката е чалга, гръцко, сръбско .... ако имате проблем с това - да знаете. 
В ресторанта седнахме точно два пъти /с изключение на историята с пицата/. 
Дават ти меню, видимо с много неща, нооо, докато не поръчаш. Първия път исках някакви сирена пане .... 5 минути след като поръчах, сервитьорката каза, че сиренето било много меко и не ставало. 
Поръчах салата с розови домати /в менюто я има/, казаха, че розови домати няма. 
Поръчах натурален сок от банан - ами от банан нямало. 
Поръчах коктейл ... някакъв безалкохоелн беше - значи това нещо нямаше нито една от съставките, които бяха описани в менюто! Това чудо беше толкова горчиво, че като че ли нарочно беше направено толкова отвратително. То беше напрваено по-трудното. 
Малко по-късно, вече бяха забравили, че са ми казали, че сиренето е меко, и за някаква салата /която поръчах и отново нямаше/, този път вече отговорът беше, че сиренето е много твърдо!!! 
След като вече и аз се ядосах, сервитьорката ми каза, че вече е края на сезона /говорим за август/, това са нареждания на управителката и с две думи .... каквото е останало в кухнята - това се пробутва. 
На ресторанта отделих толкова време, поради една друга причина. 
ПО ВРЕМЕ НА ПРЕСТОЯ СИ В ХОТЕЛА ПОЛУЧИХМЕ ХРАНИТЕЛНО ОТРАВЯНЕ !!!!!! 
ВАЖНО УТОЧЕНИЕ: Отравянето беше със симтоми на натравяне с царевица. Такова сме яли както в хотела, така и в едни злощастни палачинки от централната улица /до магазина за детски играчки/. НЕ МОГА да твърдя от къде се е получило, оставям на вас да прецените дали да купувате от тези две места. 
Относно обслужването - само ще кажа, че ми се е случвало да мина през цялото фоайе, през резепцията, и през цялото това разстояние, никой не ти казва и добър ден. Все едно никой не е минал. Говори се на "ТИ". 
Общо взето това преставляваше хотела по време на моята почивка.



Гласувай:
2



1. havefun - ....
04.09.2014 11:05
струва ми се че си твърде претензиоцен.....
цитирай
2. sinemorets - Така ли изглежда? А за теб как е но...
04.09.2014 17:54
Така ли изглежда? А за теб как е нормално да бъде?
цитирай
3. hadzapi - Да знаете, че в Б-я цялата царевица е ГМТ, с изключение на пакетирана, където специално е указано, че не е ГМО.
05.09.2014 18:30
Друго относно стършелите и пчели и изобщо ухапване на насекоми - имайте винаги под ръка Риванол, превръзка постоянна с риванол и ако има оток от ухапване, спада бързо. Казвам го от личен опит и вече за отоци постоянно носим Риванол със себе си. Може и мазане на ухапаното място с гентамицин унгвент, но най-безобидното е риванол-а.
цитирай
4. hadzapi - havefun, човекът просто иска спокойно почивка със семейството си,
05.09.2014 18:31
не виждам нищо претенциозно в написаното от него, споделя горчивия си опит.

Както и хубавия опит.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sinemorets
Категория: Туризъм
Прочетен: 13422
Постинги: 4
Коментари: 4
Гласове: 1
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930